expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 8 grudnia 2016

Czekoladowe kule

Kule czekoladowe przygotowałam z dodatkiem płatków kukurydzianych, owsa ekspandowanego oraz żurawiny. Ładnie się prezentują i stanowią smaczną słodką przekąskę do kawy.


Składniki:
125 gram masła
1/4 szklanki mleka
0,5 szklanki cukru
2 łyżki kakao 
200 gram mleka w proszku
120 gram płatków kukurydzianych
100 gram owsa ekspandowanego
100 gram suszonej żurawiny
Sposób przygotowania:
W rondlu roztapiamy masło z cukrem , kakao i wodą, zdejmujemy z ognia i pozostawiamy do ostudzenia. Wsypujemy mleko w proszku i mieszamy. Dodajemy suszoną żurawinę, płatki kukurydziane oraz owies ekspandowany, wszystko mieszamy. Z masy formujemy okrągłe kule, układamy je na tacy wyłożonej papierem do pieczenia, pozostawiamy do zastygnięcia.


1 komentarz:

  1. Super! świetny przepis na zdrową i smaczną przekąskę. Ja do kawki często piekę ciastka z przepisu https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/przepis/przepis-na-klasyczne-ciastka-czekoladowe/ Cała moja rodzinka je uwielbia, a ja mam taki patent, że piekę większą ilość i potem przechowuję w szklanym, szczelnie zamkniętym słoiku.Zawsze mam wtedy coś do kawki. Polecam!

    OdpowiedzUsuń