expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 20 września 2017

Recenzja o batonikach firmy Helio

Ostatnio dostałam od firmy Helio batoniki zbożowe o różnych smakach, wyprodukowane są z zdrowych składników. Wyprodukowane są z ziaren zbóż i suszonych owoców, więc stanowią zdrową przekąskę. Takie batoniki bardzo lubią też dzieci, możemy je zabrać ze sobą do pracy, na spacer, na wędrówki po górach, dodadzą nam dużo energii. Ja ostatnio przygotowałam desery z owocami z użyciem tych batoników, wyszły bardzo smaczne chociaż ja rzadko jadam słodycze ale na takie smaczne i zdrowe batoniki się skusiłam, bo są rewelacyjne w smaku, polecam. 


Do wyboru mamy 4 rodzaje batoników:
Baton zbożowy banan & czekolada: połączenie pysznych chipsów bananowych z czekoladą mleczną.

Baton zbożowy 6 ziaren & miód: połączenie ziaren zbóż z miodem pszczelim.

Baton zbożowy owoce leśne & polewa jogurtowa:  połączenie owoców leśnych, ziaren zbóż i jogurtowej polewy.
Baton zbożowy śliwka & czekolada: połączenie płatków owsianych, żytnich i kukurydzianych oraz suszonych śliwek i czekolady.

Więcej o tych pysznych batonach znajdziecie na stronie Helio, zapraszam serdecznie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz