expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 27 lipca 2017

Niezastąpione gadżety które używam w kuchni

W swojej kuchni bardzo cenię sobie różne gadżety dzięki którym mogę sobie ułatwić pracę. Te gadżety co ma dla Was dla zaprezentowania są naprawdę świetne. Ogólnie mam w swojej kuchni bardzo dużą ilość przeróżnych gadżetów, i uważam że nigdy ich nie jest za dużo. Zdjęcia na których Wam zaprezentuję to są moje nowe nabytki. 


Moim ulubionym gadżetem stał się pędzel kuchenny silikonowy z pojemnikiem, do tej pory używałam zwykłego pędzelka a olej wlewałam do miseczki, potem pozostały olej musiałam wylewać. Od tej pory mając ten rewelacyjny pojemniczek z pędzelkiem nic już się nie marnuje. Wlewam olej do pojemniczka, za pomocą pędzelka smaruję patelnie lub formy do pieczenia, pędzelek wkładam do pojemniczka i wstawiam do lodówki.



Kolejnym rewelacyjnym pomocnikiem jest szufelka dokrojenia, zawsze podczas krojenia wszystko rozsypywało mi się z deski, teraz jak mam szufelkę to tylko zsuwam z deski na szufelkę. Pokrojone produkty możemy jeszcze dodatkowo odsączyć na szufelce, ma specjalne otwory, więc nie musimy niektórych produktów przekładać na sitko.



Świetna też jest tarka do sera, ma małe oczka i jest dość długa. Ja bardzo często ścieram na niej imbir, który dodaję do wody z cytryną. Można na niej utrzeć wiele różnych produktów np. ser, imbir, skórkę z limonki. Jest bardzo ostra i zajmuje mało miejsca w szufladzie, polecam. 



          Wszystkie produkty pokazane na zdjęciu dostępne są w sklepie- Goodest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz