expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 25 lipca 2017

Niezastąpione gadżety które używam w kuchni

W swojej kuchni bardzo cenię sobie różne gadżety dzięki którym mogę sobie ułatwić pracę. Te gadżety co ma dla Was dla zaprezentowania są naprawdę świetne. Ogólnie mam w swojej kuchni bardzo dużą ilość przeróżnych gadżetów, i uważam że nigdy ich nie jest za dużo. Zdjęcia na których Wam zaprezentuję to są moje nowe nabytki. 



Nożyczki do ziół są świetne, od kilku lat przymierzałam się do ich zakupu. Dużo używam w kuchni różnych ziół, ostatnio mroziłam natkę pietruszki i koperek na zimę, dzięki tym nożyczkom w szybki sposób je pocięłam. Do tej pory siekałam z użyciem deski i noża a teraz za pomocą tych nożyczek siekam prosto do potrawy lub pojemniczka.



Uchwyt do krojenia cebuli doskonale się sprawdza gdy chcemy cebule pokroić w równe plastry. Wystarczy tylko wbić go w cebule i kroić pomiędzy szpikulcami, mamy gotowe równe krążki.




Nożyk do krojenia pora jest mały i poręczny, kroi pora na bardzo cienkie paski, możemy uzyskać bardzo długie paski. Tak cienko pokrojonego pora możemy wykorzystać do sałatki, surówki. 



                 Wszystkie produkty pokazane na zdjęciu dostępne są w sklepie- Goodest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz